Головна » 2019 » Август » 20 » Рекомендації для організованого початку нового 2019-2020 н.р.
23:28
Рекомендації для організованого початку нового 2019-2020 н.р.

2019-2020 навчальний рік у навчальних закладах почнеться 2 вересня 2019 року і триватиме до 29 травня 2020 року включно.


Святкові та вихідні дні

14.10.2019 (понеділок) – День захисника України

25.12.2019 (середа) – Різдво Христове, католицьке

01.01.2020 (середа) – Новий рік

07.01.2020 (вівторок) – свято Різдва Христового

08.03.2020 (неділя) – 8 Березня (Міжнародний жіночий день)

19.04.2020 (неділя) – Пасха або Світле Христове Воскресіння

01.05.2020 (п'ятниця) – День Праці

09.05.2020 (субота) – День Перемоги

07.06.2020 (неділя) – Трійця

28.06.2020 (неділя) – День Конституції

Дні канікул

навчальні заняття за семестровою системою, організовані у такі терміни:

перший семестр з 2 вересня по 31 грудня 2019 року;

другий семестр з 20 січня по 29 травня 2020 року;

  • осінні канікули з 28 жовтня по 03 листопада 2019 року;
  • зимові канікули з 02 січня  2020 року по 17 січня 2020 року;
  • весняні канікули з 23 по 29 березня 2020 року.

Шановні вчителі!

Складаючи календарно-тематичні плани на І чи ІІ семестри, зверніть увагу на наступне:

 

Календарно-тематичні плани повинні бути здані до 7 вересня (не пізніше);

заповніть також “Графік проведення контрольних/самостійних/практичних робіт на І семестр

 

НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.

Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.

  • Для наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
  • Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
  • Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
  • Вивчення наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

Матеріали наскрізних змістових ліній на порталі Інституту модернізації змісту освіти.

 

Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2019/2020 навчального року

 

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-5966 від 01.07.2019 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»

 

Шановні колеги!

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році, підготовлені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2019/2020 навчальному році

 

Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови в класах (групах) з навчанням мовою відповідного корінного народу України, національних меншин у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо вивчення мов корінних народів або національних меншин, інтегрованого курсу «Література» у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання природничих наук у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист Вітчизни» у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році

Завантажити: Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-5966 від 01.07.2019 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»

 

Робота з обдарованими учнями

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

Переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Підручники, презентації та матеріали з літератури

Електронні версії підручників

Електронні версії книг, підручників, презентацій та матеріали з літератури

 

 

Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2019/2020 навчального року


 

Переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок

Положення про сертифікацію педагогічних працівників

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

Сценарії Першого уроку 2019/2020 навчальному році

 

Переглядів: 291 | Додав: osvita-mmrlo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar