Підготовка педагогів та асистентів вчителя є одним з найважливіших чинників якісного інклюзивного навчання у школі – дослідження

ДОВІДКА. Інклюзивна форма навчання для дітей з особливими освітніми потребами 2020-2021 н.р. Мостиської ТГ

Наказ від 04.01.2021 №15/1 Щодо роботи закладів дошкільної освіти та інклюзивно-ресурсного центру в період обмежувальних протиепідемічних заходів з 08 до 25 січня 2021 року

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої  освіти у 2020-2021 навчальному році

1. Про організацію інклюзивного навчання

у  закладах загальної середньої освіти  (/_tbkp/inkljuzivna_osvita.docx)

2. Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг

(https://drive.google.com/file/d/1M5jTnxtxE-AAu7XCpnXAoLGq6WxqMDZZ/view)

3. Навчальні програми для дітей з особливими потребами

(https://mon.gov.ua/ua/osvita/inklyuzivne-navchannya/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi)

https://mon.gov.ua/ua/tag/dityam-z-osoblivimi-potrebami

4. Порадник "Інклюзія від А до Я"

5. Перелік документів з організації інклюзивного навчання

6. Основні завдання асистента педагога

7. Методичні рекомендації 2019-2020 н.р.