12:06 ПРО ЗАПОБІГАННЮ ПОШИРЕННЮ НА ТЕРИТОРІЇ МОСТИСЬКОЇ ОТГ КОРОНАВІРУСУ СОVID-19 | |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОСТИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАКАЗ
13.03.2020 м. Мостиська № 47/1 Про запобігання поширенню на
Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постанови КМУ від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19», на виконання Розпорядження голови Мостиської міської ради Львівської області від 12.03.2020 № 51-Р «Про затвердження карантину на території Мостиської міської ради (ОТГ)» з метою запобігання поширенню на території об’єднаної територіальної громади коронавірусу COVID-19
НАКАЗУЮ:
2.5.відпрацювання пропущених занять під час карантину здійснити за рахунок інтенсифікації, ущільнення програмового матеріалу та дистанційної форми навчання; 2.6. розробити заходи щодо проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій (додаток 1) та відпрацювання окремих занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідемічної ситуації; 3. Персональну відповідальність за виконання даного наказу покласти на керівників закладів освіти. 4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальниця відділу освіти,
Додаток1до наказу Відділу ОКТМС від 13.03.2020 № 47/1
«Дистанційне навчання — це не написати у Viber „прочитати в підручнику параграфи 7−9, відповісти на запитання після них і виконати вправи 5−10“. Ще раз: дати дітям весь матеріал на самостійне опрацювання — це не дистанційне навчання! І система (освіти, з МОН на чолі) ще ні разу системно не давала рекомендацій на такий випадок», — говориться у матеріалі. Зазначається, що школа впорається зі справжнім дистанційним навчанням, якщо вже раніше працювала через онлайн-платформи, використовувала методики перевернутого класу чи іншого типу змішаного навчання, якщо зможе організувати роботу вчителя і надати покрокові інструкції батькам і дітям, як організувати самостійну роботу вдома: 1. Робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання — це коли, наприклад, теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання дітям, а практичні завдання закріплюються у класі чи під час групових робіт. Якщо вчитель це практикував, він і зараз впорається, навіть якщо роботи доведеться перевіряти дистанційно. 2. Якщо школа зможе організувати дистанційні онлайн-консультації вчителів: це не важко, якщо вчитель — впевнений користувач комп’ютера. А якщо ні? 3. Якщо зможе надати дітям плани уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть не просто «прочитай параграф підручника, дай відповідь на запитання», а теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення (пояснення), лінк на відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання (можливо, таке, яке можна виконати з друзями дистанційно). 4. Уроки через Skype. Дня них необхідний premium пакет Skype, він дозволяє підключати до 30 осіб і мати зв’язок хорошої якості. Це непоганий перехідний етап для вчителів, які звикли до фронтальної роботи. 5. Якщо вчитель уже мав досвід роботи з платформами Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro чи подібними — то він зможе швидко підібрати (чи розробити власні) завдання для своїх класів на самостійне опрацювання. 6. Платна платформа GIOS (математика) на час карантину надає безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5−9 класів. «Це — якщо накидати нашвидкоруч і лише безкоштовні (за винятком преміум-пакету Skype) ресурси. І це ми обговорили лише ситуацію, яка за замовчуванням передбачає, що діти мають доступ до інтернету — а якщо ні? Якщо ні, то чесна відповідь дуже сумна: буде те, що відбувається в багатьох українських школах щороку», — йдеться у статті. Наприклад, чимало українських шкіл не вчаться весь січень. Продовжують канікули, щоб менше платити за опалення. У результаті діти отримують менше годин навчання і, відповідно, — менше знань і, можливо, отримають прогалину в знаннях, яка супроводжуватиме їх усе життя. Як зазначається, три тижні карантину без організації повноцінного дистанційного навчання — це не безневинний пропуск у навчанні. А враховуючи те, що карантини через сезонні ГРВІ бувають щороку, МОН варто приділити серйозну увагу цьому питанню, користуючись нагальною необхідністю і мобілізацією зусиль, яку дає кризова ситуація. (Додаток додається)
| |
|
Всього коментарів: 0 | |