Головна » 2018 » Ноябрь » 22 » ПОДВИГ, ЩО НЕПІДВЛАДНИЙ ЧАСУ
12:36
ПОДВИГ, ЩО НЕПІДВЛАДНИЙ ЧАСУ

львів 001.JPG

19 листопада 2018 року об 14.00 год. в актовому залі відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області ( Чернега В.Г., начальник освіти Мостиської ОТГ) відбувся конкурс поезій «Подвиг, що непідвладний часу», приурочений Дню Свободи. Участь у конкурсі брали гуртківці Мостиського ЗПО, учні ЗЗСО, а саме: ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 1 І-ІІІ ступенів», ОЗ «Мостиський ЗЗСО№ 2 І-ІІІ ступенів», Мостиський ЗЗСО №3 І-ІІІ ступенів, філія «Годинівський ЗЗСО І-ІІ ст.-ЗДО» ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 2 І-ІІІ ступенів», філія «Липниківський ЗЗСО І-ІІ ступенів» ОЗ «Мостиський ЗЗСО№ 1 І-ІІІ ступенів». 
Усього учасників:11.
Журі відзначило активність і майстерність усіх виконавців.
На підставі підсумків журі конкурсу визнано переможцями:
I місце – Черкавський Віталій, учень 11-Б класу ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 1 І-ІІІ ступенів», поезія І.Васильківського «До Дня Гідності та Свободи»
(Мельник Л.Т., керівник драматично-літературного гуртка «Ліра»);
II місце – Воїнська Світлана, гуртківець Мостиського ЗПО, поезія «Пам’ять» невідомого автора (Богуцький З.Г., керівник театрального гуртка «Ляльки і діти»);
III місце – Збитковська Анна, учениця 8 класу філії «Годинівський ЗЗСО І-ІІ ступенів -ЗДО»ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 2 І-ІІІ ступенів», поезія Л.Легостаєвої «На місячній доріжці» (Шийка О.М., учитель української мови та літератури).
За активну участь відзначити таких учасників конкурсу:
Сайко Софію, ученицю 10-Б класу ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 1 І-ІІІ ступенів», за поезію І. Кримчук-Лазунчак «Послухайте» (Романишин М. А. керівник літературного гуртка «Рідне слово» );
Фісенка Юрія, гуртківця Мостиського ЗЗСО, за поезію М.Сингаївського «Моя найкраща світі сторона» (Богуцький З.Г., керівник театрального гуртка «Ляльки і діти»);
Барана Володимира, учня 9-Б класу ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 2 І-ІІІ ступенів», за поезію В.Шовкошитного «Дорога прощ» (Бішко М.А., учитель української мови та літератури);
Климовець Софію, ученицю 11-Б класу ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 1 І-ІІІ ступенів», за поезію Г.Британ «Моя молитва» (Мельник Л.Т., керівник драматично-літературного гуртка «Ліра»);
Законтну Владу, ученицю 10-Б класу ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 1 І-ІІІ ступенів», за поезію Г.Британ «З Ісусом на хресті, вмирала мати» (Романишин М. А. керівник літературного гуртка «Рідне слово» );
Нестора Олександра, учня 9 класу Мостиського ЗЗСО № 3 І-ІІІ ступенів, за поезію «Моя ти, рідна Україно!» (Андраш Г.І.,учитель української мови та літератури); 
Свічара Тараса, учня 8 класу філії «Липниківський ЗЗСО І-ІІ ступенів» ОЗ «Мостиський ЗЗСО№ 1 І-ІІІ ступенів», за поезію «Лист матері» (Козак М.І., учитель української мови та літератури);
Риф’як Анастасію, ученицю 8 класу філії «Липниківський ЗЗСО І-ІІ ступенів» ОЗ «Мостиський ЗЗСО№ 1 І-ІІІ ступенів», за поезію «Українська революція» (Світлицька В.Й., учитель української мови та літератури).

Рекомендації членів журі Конкурсу:

При підготовці до Конкурсу дотримуватися Пам’ятки «Вимоги до виразного читання». Керівник повинен скласти партитуру, що є сукупністю умовних знаків, за допомогою яких роблять розмічування тексту, щоб запобігти можливим помилкам у процесі його читання.
Конкурсант повинен:
- відтворити емоційну насиченість твору (внутрішнє «бачення», роботу творчої уяви читця – особливо поетичного тексту);
- розуміти ідейно-художній смисл, а не лише фактичний зміст тексту;
- уміння висловити своє особисте ставлення, передати зміст і настрій слухачам.
Пам’ятка «Як навчитися виразно читати віршові твори»
1. Вдумливо прочитай вірш.
2. З’ясуй лексичне значення не зрозумілих тобі слів.
3. За змістом та ідеєю твору визнач настрій, з яким читатимеш твір.
4. У кожному рядку визнач (підкресли олівцем) стрижневе слово, тобто слово, на яке падає логічний наголос (слово, яке слід інтонаційно голосом виокремити, бо воно найвагоміше в рядку чи реченні).
5. Познач олівцем паузи:
а) кома – ледь помітна пауза (позначка – /);
б) двокрапка й тире – помітна пауза (позначка – //).
в) крапка – явна пауза із інтонацією завершеності (позначка – ///).
6. Ліворуч від кожного рядка постав стрілку, що передає тон читання:
а) підвищення тону – стрілка вгору (↑);
б) зниження тону – стрілка вниз (↓);
в) рівний тон – горизонтальна стрілка (→).
7. Прочитай кілька разів вірш з дотриманням вимог усіх позначок.

 

 

Переглядів: 297 | Додав: osvita-mmrlo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar