Головна » 2020 » Октябрь » 22 » НАРАДА КЕРІВНИКІВ ЗЗСО 22 ЖОВТНЯ 2020 РОКУ
17:04
НАРАДА КЕРІВНИКІВ ЗЗСО 22 ЖОВТНЯ 2020 РОКУ

львів 001.JPG

22 жовтня 2020 року об 11.00 год  відбулася нарада директорів закладів загальної середньої, дошкільної, позашкільної  освіти Мостиської міської ради Львівської області з проблеми «Дистанційне навчання – це забезпечення внутрішньої системи  якості освіти в закладах загальної середньої освіти».

      Валентина ЧЕРНЕГА – начальниця відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області наголосила, що «якість освіти розглядається у нерозривній єдності якості процесу і якості результату. Якість освітнього процесу є невід’ємною складовою якості освіти, яка залежить від якості освітнього середовища, включає якісні і кількісні характеристики освітнього процесу, якість професійної компетентності викладачів, якість організаційно-управлінської компетентності».    

  Очільниця освіти підкреслила, що «адміністрація школи забезпечує організацію діяльності закладу освіти в умовах режиму дистанційного навчання, узгоджує правила та розклад взаємодій усіх учасників освітнього процесу для виконання освітніх програм закладу.  Дистанційне навчання буде результативним, якщо буде посильним для всіх здобувачів освіти. Запроваджуючи дистанційне навчання, керівництво повинне  зважати не лише на наявність техніки і доступу до інтернету вчителів та учнів, а й на специфіку початкової, основної та старшої школи. Тому особливу увагу варто посилити до школярів молодших класів».

      Надія ГНАТОВСЬКА – заступниця  начальниці відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області зазначила , що нове Положення було затверджено наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224.

    Дистанційна освіта не може замінити справжнього очного навчання. Діти мають соціалізуватися, особливо в початковій школі. Через пандемію коронавірусу весь світ шукає альтернативні шляхи для економічного та соціального життя. І галузь освіти – не виняток, адже для нас важливо, щоб освітній процес тривав та був якісним і безпечним. Дистанційне навчання є перспективною сферою розвитку освіти в умовах її цифровізації. «Водночас таке навчання у разі потреби дозволяє забезпечити індивідуальну освітню траєкторію здобувача освіти, а також неперервність освітнього процесу у випадках надзвичайних обставин, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. 

Технології дистанційного навчання дозволяють продовжувати освітній процес під час карантину та інших надзвичайних обставин (без переведення учнів на дистанційну форму).

      У документі також врегульовано можливість організації змішаного навчання. Заклад освіти може визначити такий режим роботи, за якого учні почергово відвідують заклад освіти для очних занять, решту часу навчаючись дистанційно.

Положення передбачає, що обов’язково мають враховуватися інтереси учнів під час дистанційного навчання:

  • організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями;
  • під час дистанційного навчання мають створюватися умови для забезпечення повноцінної участі в освітньому процесі осіб з ООП з обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку;
  • заклад освіти забезпечує регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надання їм підтримки в освітньому процесі;
  • для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв'язку тощо;
  • організація освітнього процесу обов’язково здійснюється з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних, а також санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, часу для виконання домашніх завдань тощо. 

З метою забезпечення прав педпрацівників у Положенні вказано, що організація дистанційного навчання має здійснюватися у межах їх робочого часу.

У межах своєї автономії заклад освіти самостійно визначатиме механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання в закладі освіти. Спосіб, у який керівник закладу здійснюватиме контроль за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками, схвалюватиме педрада.

  Участь у нараді брали методисти Відділу ОКТМС Андраш Г.І.,  Бішко М.А.,

 Мартин М.І., які обговорили з керівниками ЗЗСО актуальні питання щодо освітнього процесу на сучасному етапі.

 

20181218_101602.jpg20181218_101623.jpg

Переглядів: 116 | Додав: osvita-mmrlo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar